Výlevka

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Niekto fakt nevie, čo znamená výraz WEBDESIGN

...a odvoláva sa na akýsi slovník.
pre objasnenie výrazu "webdesign" ponúkam malý výber linkov na odborné servery a webdizajnérske blogy, tam po preštudovaní toho, o čom sa na nich píše, pochopí každý, že "webdesign" nie je len grafický návrh, ale obecne "tvorba webov" vrátane kódovania...

http://interval.cz/
http://www.wellstyled.com/
www.zive.cz - sekcia webdesign
http://www.sovavsiti.cz/weblog/
http://www.pixy.cz/blog/webdesign.html
http://www.plavacek.net/
http://www.vaclavak.net/weblog
http://www.civilizace.cz/weblog/

je to len malý výber z toho, čo som narýchlo povyberal z bookmarkov...

Informatika | stály odkaz

Komentáre

  1. uvedom sa
    Počuj. Na x serveroch sa dohadovalo a v x diskusiách sa hovorilo o tom, čo vlastne je webdesign a o čom je. Taaakže. Skús si zobrať radšej štandardy, ktoré dávajú TOP spoločnosti nielen na slovensku, ale aj v zahraničí a potom možno pochopíš, že už dávno je webdesignom označovaný iba design a grafické spracovanie !!! To že webdesignér na slovensku robí aj kódovanie je iba jeho vlastná dobrá vec. Ďalej už na túto tému debatovať nebudem, pretože si tupý ako moje nožíky, ktoré som dával pred týždňom brúsiť, ibaže v ľudskej inteligencii neexistuje žiadna "brúska", takže tebe už asi nepomôžem. :( škoda je len to, že LAIK ako ty sa snaží kritizovať niečo, o čom nemá ani páru.
    Btw. TOMUTO :: http://rhapsody.bloguje.cz/ :: hovoríš profesionálny webdesign ? Alebo nebodaj tomuto :: http://spravodaj.madaj.net/ :: ???
    A ty ideš kritizovať mňa ?

    Podľa mňa osobne stojí za to napríklad http://www.continue.cz/ ktorý je robený cez CSS. A keď už som bol pri spomínaní štandardov... Ani samostatná stránka w3c.com píše "This page is not Valid HTML 4.0 Transitional!" !!! Takže... Kašli na štandardy a radšej sa venuj niečomu rozumnejšiemu. Vráť sa radšej ku knihám o fotení a venuj sa tomu a nie webom. Ďakujem, pomôžeš tak pofesionálnej spoločnosti :o)
    publikované: 11.06.2004 00:44:11 | autor: snipi (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. W3C
    to snipi:
    Teraz si sam podal dokaz o svojom amaterizme, nevies ani len to, ze konzorcium "World Wide Web Consortium" urcujuce standardy, nesidli na adrese w3c.com, ale na adrese w3c.org. Ze povazujes w3c.com za "World Wide Web Consortium (W3C)" to je amaterizmus najhrubsieho zrna - ved ty ani nemas potuchy, co W3C je... A mimochodom, w3c.org je xhtml 1 strict valid.

    Znova ta vyzyvam, vyvrat dokazom moje tvrdenie, ze tvoj web je nevalidny a teda amatersky (kedze web ponukajuci webdizajn by mal byt validny).
    Nemas na to dokaz? Jasne ze nemas, inak by si sa neuchyloval k urazkam...

    A co to mas s tym rhapsody a madaj.net?
    Ty ma povazujes za autora tych webov????? Dobry for...
    publikované: 11.06.2004 08:30:41 | autor: vylevka (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. amatér :o)
    Môj milý. Ja ti nemusím nič dokazovať, nakoľko robím webdesign a tým to pre mňa končí. Buď si uvedomíš rozdiel medzi pojmom GRAFIK a PROGRAMÁTOR, alebo sa s tebou naozaj nemám o čom baviť.

    Ale skúsim príklad. Ja som človek a ty chuj. Asi taký je rozdiel medzi webdesignér a amatér. Alebo ešte jednoduhšie. Ja mám pravdu a ty nie. Všetko je to buď, alebo. Takže záverom asi iba toľko. Radšej už nič nepíš, pretože urážaš iba sám seba tým, že sa riadiš niečím, na čo ti 99,8% klientov sere a ani nemá potuchy o tom, čo to w3c je. To čo chcú klienti je web, ktorý je funkčný, dobre vyzerá a v neposlednej rade, nerobí ho amatér typu "vylevka", ktorý robí weby ako je rhapsody a madaj.net, ktoré stoja za 2 veci, pretože okolo grafika to ani neprešlo.

    Prajem ti pekný weekend. Btw. Ako ti mohli dať prácu v banke?
    publikované: 11.06.2004 09:15:50 | autor: snipi (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Trochu dôkazov...
    Tak aby som ti dokázal svoju pravdu, tak som si dal tú prácu, že som oslovil ľudí, ktorý majú k veci čo povedať. Prvý je pán J. Nemec, ktorý robí weby už niekoľko rokov, druhý je človek, ktorý zastupuje istú spoločnosť, ktorá robí weby pre markízu a podobne no a tretí je priamo človek zo živě, tak si to uži a plač...

    http://snipi.blog.sk/detail.html?a=870d36fe7bfcc4b77f39acc79662050b
    publikované: 11.06.2004 10:16:11 | autor: snipi (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. pre snipy
    mily snipi ak si to ty co spachal refresh s tymi pidipismenkami, tak ti to vratim rovnakou mincou: robis weby bez akehokolvek zmyslu pre kompoziciu a bez vytvarneho nadania. nebudem sa ani rozpisovat dalej, si len priemerny amater, ktory sa zbytocne vystatuje nezmyslami. Ja sa aspon nepovazujem za talentovaneho grafika po vytvarnej stranke navrhu, na rozdiel od teba vsak mam dostatok chochmesu aby som dokazal odlisit totalny zbastel a nepodarok od naozaj kvalitnej prace. Tie tvoje referencne ukazky su vospolok absolutne nezmysly. Nerad si niektorych ludi pohnevam ale u teba ma to vobec nemrzi, mozno raz budes trosku odborne na vyske ale teraz nie si a s takymto pristupom ani tak rychlo aby ma to o par rokov sralo nebudes ;-) to uz budem bud inde alebo dalej. ;-)
    Fakt si si inak pomylil autora obsahu tejto stranky so mnou, navyse trpis zbytocnym stihomamom ;-) chyba ti sebareflexia a hodne aj nadhlad ;-) v kazdom pripade si ma hned v pondelok tak pobavil a zrejme nie len mna ;-) Tento talent by si mal rozvinut ;-)
    publikované: 14.06.2004 10:03:45 | autor: rony (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. x
    snipi ci snipy, navrhujem ti ukoncit tu tvoju seriu pretoze zacal si zachadzat do osobnych invektiv co neprispieva k nicomu dobremu.
    S kludnym svedomim ti ale musim povedat, to co uz iba zopakujem: musis na vytvarnej stranke svojej tvorby este velmi popracovat pretoze je velmi nevyrazna. Grafika je velmi tazka cast navrhu stranok a dovolim si tvrdit, ze na Slovensku by sa ti skveli ludia, co sa venuju aj webu dali ratat na jednej ruke. Avsak vsetci este lepsi sa webu nevenuju.
    Ver mi, ze dokazem vytvarnu cast stranky posudit lepsie - najma ak ty tu ostatnym otrepavas o hlavu svoju tvorbu - videl som tvoje referencie a naozaj to nie je viac ako bezny slovensky priemer.
    Mimochodom, pomylil si si autora tohto webu - ja nemam dovod sem pisat, neviem kto to vylevka je. Po dalsie ta explicitne upozornujem, ze styl diskusie kedy pouzivas nesuvisejuce poznamky ako v komentari tu, indikuje tvoje uzavrete ego zahladene nekriticky do seba.
    Dost vazne ti teraz hovorim, aby si argumentoval vecne a s podporou faktov. Nie subjektivnych nazorov, ktore su vospolok roznorode.
    Tak ako pise vylevka, ktory ta nachytal na niekolkych ukazkach tvojej odbornej nesposobilosti, tak by si si mal sebareflektivne pozriet do seba, ci mas na to vecne a zmysluplne reagovat v konfrontacii. Posud aj zmysel takychto konfrontacii, pretoze pustit sa do boja pri posudzovani grafickeho vzhladu je velmi subjektivna platforma pri ktorej sa neda prilis operovat objektivnostou (tu uz nebudem rozpisovat dalej, nie je to prave teraz nutne).
    Zdroj: http://www.snipi.sk/tvorref.php
    publikované: 14.06.2004 10:26:27 | autor: rony (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. milý snipi,
    viděla jsem pár tvých webů a v jednom máš pravdu - za stránku opravdu nemůžeš žádat více než 100 korun :-)
    publikované: 14.06.2004 10:41:25 | autor: Rhapsody (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. milý snipi,
    viděla jsem pár tvých webů a v jednom máš pravdu - za stránku opravdu nemůžeš žádat více než 100 korun :-)
    publikované: 14.06.2004 10:43:52 | autor: Rhapsody (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014